sobota, 2 listopada 2013

Violetta - 10/2

10/2 oznacza: 10 odcinek/2 sezon

Bardzo zwięzłe streszczenie:
Viola organizuje u siebie w domu Pidżama Party, zaprasza: Fran, Ludmi i Cami. Ktoś anonimowy wysyła wszystkim wiadomość w sms-ie, że impreza odbędzie się pod innym adresem. Wychodzi na to, że to dom Violetty. Pod nieobecność Germana wszyscy doskonale się bawią oprócz Violi, która jest zaskoczona.  Matias i Jade okradają z pieniędzy Germana, przez co ten nie ma czym zapłacić w restauracji, w której jest z Esmeraldą. Nagle wraca do domu, widzi impreze, a jego córka ma kłopoty. Beto jest zazdrosny o Jackie. Angie widzi pocałunek Pabla i Jackie. Pablo prosi Angie o zachowanie tajemnicy..

Odcinek online:
http://video.anyfiles.pl/Violetta+sezon+2+odcinek+10/Kino+i+TV/video/84324

Przepraszam, że tak późno, ale wczoraj byłam u dziadków i Violettę obejrzałam dopiero o 20, a potem nie miałam siły wchodzić na bloga - byłam zmęczona. Ale nadrobiłam to. :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz